Dostawa i płatność

 

Zamówienie zawsze staramy się realizować tak szybko, jak jest to możliwe. W przypadku płatności zwykłym przelewem bezpośrednio na nasze konto bankowe realizacja zamówienia może się minimalnie wydłużyć z powodu czasu potrzebnego na zaksięgowanie przelewu przez bank oraz przez nas.

Dane do zwykłego przelewu:

Sklep Tuppi
Wola Obszańska 54a
23-413 Obsza
98 1050 1562 1000 0092 6101 6654

 

Zamówienia realizujemy na bieżąco - jeśli są przewidziane opóźnienia klient jest zawsze o nich informowany.

Dowód zakupu dołączamy do przesyłki lub wysyłamy na adres e-mail.

 

Cennik dostawy znajduje się na każdej stronie produktu. Większość produktów z oferty sklepu łapie się na darmową dostawę od 79zł!

 

Paczki wysyłamy za pośrednictwem kilku przewoźników dostępnych do wyboru w trakcie zamówienia:

- Pocztex Kurier48

- Odbiór w Punkcie - Poczta Polska: Orlen, Ruch, Żabka, Freshmarket

- inPost Paczkomaty 24/7

- Przesyłka kurierska (DPD, inPost, GLS)

 

Udostępniamy zarówno przedpłaty za pomocą zwykłego przelewu lub szybkich płatności oraz w wielu przypadkach również płatność przy odbiorze.

 

NIEUDANA SZYBKA PŁATNOŚĆ?

Nieudaną szybką płatność zawsze można ponowić. Jeśli chcesz to zrobić wejdź tutaj i podaj numer zamówienia oraz adres email:

ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA

W przypadku płatności PayU najpierw kliknij przycisk anulowania płatności w historii zamówienia a po tym pojawi się przycisk ponowienia płatności.

W przypadku pozostałych szybkich płatności powinna być możliwość jej ponowienia od razu w szczegółach zamówienia.